Míša
„Výuka nemusí být vždy jen nudný výklad a zkoušení, někdy vás vyučující zaujme. V druhém ročníku ve finančním bankovnictví se to povedlo panu učiteli J. Klejchovi hrou, která nám zpestřuje hodiny a dává i něco do života. Dostali jsme dvě stě tisíc na firmu s komentářem: Očekávám od vás výnosy větší jak milion korun za kolo. Přesně tohle byl moment, kdyby se ve většině z nás krve nedořezal. Jak to máme dokázat? Jak to funguje? Najednou jsme se ocitli na trhu s nemovitostmi, podniky a akciemi, snažící se přijít si na svoji taktiku, jak dosáhnou co nejlepšího výsledku. Diskutování o investicích naší firmy se stalo hlavním tématem našich skupinek na hodinách finančního bankovnictví. Občas mám pocit, že se nám začíná dařit, výnosy stoupají, stejně tak i číslo na účtu není nejnižší, ale ono hle. Najednou přijde pohroma. Vytopí to všechny byty a škody vyjdou na půl milionu. V ten moment ztratíte pozitivní náladu i přesvědčení, že už se přece nic nemůže pokazit. Pro většinu z nás je tohle první setkání s fungováním trhu. Proto nám chvilku trvalo, než jsme si uvědomili, jak si vypočítat, kolik nám daný podnik vydělá, zda je pro nás ztrátový a jaký úrok platíme bance za půjčku. Vítězové nebudou vlastnit miliony, ale dostanou „pouze“ jedničku z FB.“
Sandra
„Hra nás učí, jak dobře hospodařit s penězi, či dokonce jak nakupovat a získávat nemovitosti. Myslím si, že je to dobrá zkušenost, při které se seznámíme s podnikáním. Hra nás všechny baví.“
Tomáš
„Cílem hry je získat co nejvíce peněz. A jak je získáme? Tím, že nakupujeme akcie různých podniků. Důležité je abychom si všechno spočítali, ale zároveň šli i do risku. Až se dostanete do druháku, tak to bude pro vás zajímavé zpestření celé školní výuky.“