Školní výlet 2. A

6.6.2016 | Ing. Ivana Zemanová

Na školní výlet se naše třída vydala v úterý 31. května odpoledne. Ještě v Litomyšli na nádraží nás zastihl déšť, naštěstí ale poslední pro následující dny. Naším cílem byl Milovský rybník, ubytovali jsme se v penzionu přímo na jeho břehu. Ochotný pan majitel nám roztopil gril a my si mohli opéci dovezené dobroty (různé druhy masa, klobás a sýrů, či dokonce pstruhy, které pro nás nalovil Jirka Fabián)...

Druhý den jsme se vydali na pěší výlet na Devět skal, zpět přes Malinskou skálu, Dráteničky a Blatiny, celkem asi 15 km. Nádherná trasa, ideální počasí, jen nás trochu zklamala místní nabídka služeb, neboť možnost poobědvat jsme měli až kolem 14. hodiny, ale o to více nám chutnalo. Po následném odpočinku jsme již netrpělivě očekávali paní učitelku Janouškovou, která nám dovezla suroviny pro naše večerní grilování, takže jsme si opět pochutnali. Ještě večer a brzy ráno jsme si užívali klidu a krásné přírody, mužská část účastníků také společného rybaření.
Ve čtvrtek ráno po snídani zbývalo jen balení a pěší cesta do Sněžného, odtud autobusem přes Poličku zpět domů. Myslím, že se nám výlet velmi vydařil, počasí nám přálo, společných zážitků bylo mnoho, takže jsme odjížděli spokojeni a naplněni pozitivní energií, kterou jsme v krásné přírodě načerpali.
Poděkování patří paní učitelce Janouškové za návštěvu a doplnění našich zásob, panu učiteli Klejchovi za pomoc, průvodcování a úžasnou grilovačku. Děkuji také všem zúčastněným za kázeň a příjemnou atmosféru během celého výletu.